joi, 20 decembrie 2012

Christmas Gift

M-am gândit să ofer spre download unul din "copiii" mei. Este o piesă de suflet, o dovadă de recunoştinţă faţă de ce înseamnă muzica pentru mine, un cadou inepuizabil. N-o să m-apuc să dau detalii tehnice. E făcută integral în Fruity Loops 10, masterizată de mine şi am lucrat la ea 50 de ore.

De ce "Over The Edge"? Pentru că mi-am propus să-mi depăşesc limitele. Prin ea! Dacă mi-a ieşit, nu ştiu. Voi decideţi. Motivul acestui mic dar? Sfârşitul Lumii. Hai, mă! :)) Să fim serioşi! Citiţi Apocalipsa lui Ioan şi faceţi comparaţie cu ce-i acum în lume. Vă vine la toţi să dezgropaţi morţii şi să le luaţi locul? Bănuiesc că nu.

Nu cred în Moş Crăciun, dar cred în puterea de a da. Eu asta fac. E luna sărbătorilor, e şi sfârşit de an, dar am mai dat şi cu alte ocazii. Aşadar, bucuraţi-vă alături de cei dragi, preţuiţi ceea ce aveţi, daţi play :) Enjoy.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu