marți, 2 octombrie 2012

1 kil de machiaj = frumuseţe?

Inspirat de un clip ce l-am văzut pe site-ul Gândul, vreau să spun câteva cuvinte despre machiaj, femei, frumuseţe... În particular, fata aceea e make-up artist, ştie ce face şi obţine rezultate uimitoare.

Dac-aş vedea-o pe stradă nemachiată, aş trece pe lângă ea fără să-mi întorc capul. Nu aceeaşi ar fi situaţia dacă aş trece pe lângă varianta ei cu 1 kil de machiaj aplicat pe cca. 30 de cm pătraţi de piele.

Acum să trecem la ale noastre. Stau şi mă întreb, văzând ce transformări au loc în urma machiajului, mai există frumuseţe naturală? Ce vedem pe stradă/nenumărate locuri e machiaj sau chipul de sub machiaj? E trist că ajung să îmi pun asemenea întrebări! „Româncele sunt femei frumoase” e un eufemism?

Tre’ să le vedem adevăratul chip doar după ce ies de sub duş? E nevoie de apă pentru a dezvălui adevărata lor înfăţişare? Voi îndrăzni să arunc cu procentele! Cred (din ce în ce mai mult) că 90% din ce consideră bărbaţii a fi frumos (în materie de femei) e fals. Astfel, 10% e puritate, restu-i... fard (generic vorbind).

Acum vorbesc în numele meu: voi fi reticent în a spune că o persoană de sex feminin arată bine. Va trebui să fac mereu un exerciţiu de imaginaţie şi să dezbrac faţa din faţa-mi de hainele bine alese (!). N-am descoperit apa caldă, dar mai trag un semnal de alarmă în trenul ce găzduieşte pasagere „incognito” :) Sorry. Pun un clip mai jos.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu