marți, 16 octombrie 2012

Ultimele tale zile pe Terra

oameni Pamant Terra sfarsitul lumii Apocalipsa ganduri viata moarte The Office Brad Pitt


Am văzut filmul „Seeking a friend for the end of the world”. Inspirat de ce-am văzut în el, vin şi va întreb: ce aţi face în ultima lună pe această planetă vulnerabilă? Se spune că nu e bine să ştii când vei muri, deoarece nu te vei mai bucura de viaţă (gândul ACELA te va bântui pentru tot restul zilelor).

Eu prezint aici o ipoteză ce va duce la dispariţia tuturor oamenilor, în sincron (macabru exprimat). Aşadar, dac-aţi afla că de azi în 4 săptămâni, totul se va sfârşi, cum v-aţi planifica ultimele 28 de zile de viaţă?

Am mai adresat întrebarea aceasta şi altor persoane, numai ca orizontul de timp era mai scurt (o zi). Aţi deveni violenţi (recurgeţi la gesturi extreme: furt, viol, crimă?), aţi ierta, aţi călători în locurile mult visate, v-aţi culege toate seminţele de curaj şi aţi face mărturisiri ce nu le-aţi fi făcut în viaţa ce nu era ameninţată de extincţie, aţi fi mai buni/mai răi?

Pe hârtie, mie cel puţin, îmi vine uşor să îndrug câteva „to do activities” în pragul Apocalipsei. În realitate e mai greu. Sincer, nu ştiu cum aş reacţiona la aflarea unei astfel de veşti şi nu ştiu ce aş face. Sincer!

Ştiind că nu va mai fi nimic, e cam copleşitor. Mai ştiu şi altceva. Va fi un haos total, un fel de World Wide Wrath (onlainistic vorbind). „But it makes you wonder” – vorba lui Andy, întrebat fiind dacă ar flirta cu Brad Pitt, pe o insulă unde-ar fi numai ei =)) (The Office)...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu