luni, 30 aprilie 2012

Mare e căldura!

grase fat girls women fete femei picioare frumoase parc vara soare caldura celulita de ras funny bere 2012 catwalk apocalipsa armaggedon mare litoral ochelari cocalari

A venit căldura. La o analiză light a parcului însă, nu prea vezi picioare dezvelite la fete/femei (vorbesc de parcul mare în care am fost eu). Da’ de ce? :) Cum am mai spus şi în altă postare, există nişte semne care-ţi arată schimbările în natură.

Exemplu: patronii chioşcurilor încep să pună frigiderele-n priză (“Berea sunt calde, fetele e leşinate de căldură, e multe rebuturi!”). Eu am purtat tricou pentru prima dată-n anu’ Apocalipsei (sună mai dramatic decât „2012”). O mână de oameni au făcut bae în mare/lac.

Câţiva bătrânei s-au uşurat la umbra pomilor (veceurile eco sunt heat unfriendly :) ). Lumea nu stă tolănită-n iarbă de teama căpuşelor (tot un semn al venirii căldurii e). Ochelarii de soare abandonează husele şi se lasă găzduiţi de piramida nazală (Chiar şi noaptea: “pentru şmecherii adevăraţi, soarele nu apune niciodată”).

Aşadar, fetelor, jos textila! :) Lăsaţi radiaţiile să vă prăjească (nu mai daţi bani la solar). Ah, uitam. Anything can be a catwalk. The cellulite is bliss.

 nice legs grase fat girls women fete femei picioare frumoase parc vara soare caldura celulita de ras funny bere 2012 catwalk apocalipsa armaggedon mare litoral ochelari cocalari

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu