luni, 2 iulie 2012

Femeia - un domino misterios

femei barbati de ras funny mister domino Cristian Gog ganduri mentalitate religie tarana linguri anatomie


Una soft. De ce femeile se comportă ca şi cum noi am avea valenţe de medium? :) Au mereu pretenţia să bunghim dinainte ce vor, ce intenţii au, ce simt... „- De ce nu ai rămas cu mine? – Păăăi, nu mi-ai zis că eşti oke şi pot pleca? Ştii că te-am întrebat! – Da, dar credeai că vorbesc serios?! Chiar aveam nevoie de cineva în momentele alea!”

E un scenariu fictiv (clădit cu propriile sinapse), care se regăseşte în realitate în diverse şi multiple forme. Fetelor, suntem făcuţi din aceeaşi ţărână (religios vorbind), având unele părţi distincte (anatomic vorbind) şi unele concepţii care nasc polemici (mental vorbind).

Nu citim gânduri, nu îndoim linguri (cc Gog) ci încercăm (doar) să vă înţelegem :) De cele mai multe ori (eu cred că mereu, dar e doar părerea mea) nu reuşim. Gen...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu