vineri, 11 mai 2012

Bancul de weekend

bancuri de ras weekend sotie barbati femei casnicie curve funny TIR soferi


Un şofer de TIR dormea în cabină când îi bătu o prostituată la geam.
-Nu vrei sex, ceva?
Asta , chior de somn, zice:
-Bine tu, cât ceri?
-Pai nu mare lucru, du-te la shopu’ ăla şi ia şi tu o sticlă de vin.
Se duce ăsta şi la întoarcere dă de un coleg.
-Bă, ia tu sticla asta de vin şi vezi că e o curvă la mine în cabină, du-te tu că io nu mai am chef.
Ia ăsta sticla, se duce în cabină şi începe să presteze. La un moment dat, bate un poliţai la geam:
-Bună seara…Ce faceţi aici? întreabă ăsta, luminând interiorul cu lanterna.
-Bine dom’le, uite, fac dragoste cu nevasta-mea…
-Păi de unde ştiu eu că e nevasta dumneavoastră?
-Iţi zic eu , că nici eu nu ştiam până n-ai aprins lanterna…

2 comentarii:

Nia spunea...

:)))))

Nia spunea...

:)))))

Trimiteți un comentariu