sâmbătă, 26 mai 2012

Bancul de weekend

de ras funny bancuri weekend scoala director sex perversitati pervers batranete varsta elevi oameni femei barbati

Micul Thomas, cel mai bun elev din clasă, o întreabă pe învăţătoare dacă poate să-i vorbească după ore. Ea acceptă.

-Ce vrei să-mi zici, Thomas?
-Cred că sunt prea inteligent ca să rămân în clasa asta, mă plictisesc! Aş vrea să trec direct la liceu.
Directorul şcolii este informat şi îl întreabă pe Thomas dacă vrea să treacă nişte teste.
Thomas acceptă fără să ezite şi testarea începe.
-Să vedem, Thomas: 3x4?
-12
- Şi 6x6?
-36, domnule director.
-Capitala Japoniei?
-Tokio!
Testul continuă încă o jumătate de oră, Thomas nu face nicio greşeală!
La sfârşitul testului,domnul director este mulţumit, dar profesoara întreabă dacă poate să-i pună şi ea câteva întrebări... Amândoi acceptă. Profa începe:
-Thomas, vaca are 4 şi eu am 2; ce este?
-Picioarele, doamnă.
-Corect, ce găsim în pantalonii tăi şi nu găsim în ai mei? Directorul se miră de întrebare...
-Buzunare, doamnă.
-Bine Thomas, unde au femeile părul cel mai creţ? Directorul se pregăteşte să intervină chiar când Thomas răspunde:
-In Africa , doamnă! răspunde copilul fără să ezite.
-Ce este moale, dar cu mâinile unei femei devine tare? Directorul deschide ochii mari, dar înainte să vorbească, Thomas răspunde:
-Oja pentru unghii, doamnă.
-Ce au femeile şi bărbaţii în mijlocul picioarelor?
-Genunchi, doamnă!
-Bine! Ce are o femeie măritată mai larg decât una celibatară? Directorului nu-i vine să creadă ce aude.
-Patul, doamnă!
-Care parte a corpului meu este cel mai des umedă?
-Limba dumneavoastră, doamnă.
-Ce cuvânt care începe cu litera C..... înseamnă ceva care poate să fie umed sau sec şi pe care bărbaţii
adoră să-l privească?
-Cerul! spune Thomas.
Directorul suflă uşurat. Transpirat, decide să oprească testul şi spune:
-Nu o să te trimit la liceu; o să te trimit direct la Universitate! Chiar şi eu aş fi picat acest test.....

Morala: cu înaintarea în vârstă devenim perverşi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu