luni, 14 mai 2012

Marketing şi suflete

Romania trist umanitate oameni femei barbati Razboi Mondial World War Holocaust nazisti Hitler Adam Eva Iuda Biblie religie Iisus 2012 tradare betrayal soul suflet marketing


Orice om şi-ar vinde sufletul. Chezăşuiesc ca aşa s-ar întâmpla în cazul oricărei persoane. Unde apare zgaiba? La preţul acestui “trade” şi la negustorul de spirite. Dacă analizezi arborele genealogic al actelor de vânzare-cumpărare a duhurilor, observăm (fără a solicita zoom-ul etic al eului) că există o asemănare izbitoare între graficul ciclului de viaţă al produselor (din marketing) şi curba descrisă de preţul/sinidisis de-a lungul umanităţii (cronometrate de mai bine de 2012 ani).

“Lansarea” a fost reprezentată de un amărât şi banal măr (Eva şi-a vândut sufletul pentru un fruct). Avansăm în timp şi ajungem la etapa de “creştere”, unde panta galopează la un unghi mare, ducând-o la statutul de abruptă, iar declanşarea acestei lupte anti-gravitaţie (pe o foaie de hârtie) a fost dată de un troc emblematic: cei 30 de arginţi primiţi de Iuda în schimbul, aţi ghicit, sufletului (a se observa justificarea materială a celei de-a 2-a etape din ciclu: măr->arginti).

“Maturitatea” cred că a fost atinsă foarte târziu (secolul XX), omenirea punându-şi pe masă spiritul uman pentru putere (?)/supremaţie (?)/prostie vanitoasă(!!!)/etc (aici “evoluţia” arată cam aşa: măr->arginţi->vieţi omeneşti; putem începe cu Războaiele Mondiale şi sfârşim cu cel mai mare genocid: Holocaustul; am pus maturitate pentru că de aici graficul nu mai poate fi într-o fază de ascensiune, viaţa unui om fiind nepreţuită, teoretic…).

Ajungem în zilele noastre (ultima etapă, “declinul”) şi constatăm că esenţa umană este terfelită, preţul pus pe aceasta scăzând drastic. De obicei, când ne referim strict la produse, în faza terminală, tot ce se mai poate face este încercarea de a mai “îndulci” curba descendentă, prelungind ciclul de viaţă al acestora cât mai mult, dar deznodământul e mereu acelaşi: produsul va fi scos din producţie, într-un final.

Trecem la oameni. Sfârşitul va fi acelaşi: vom pieri distruşi de mâna noastră. “Umanitatea cu cât avansează mai mult, cu atât este mai degradată.” – Gustave Flaubert

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu