vineri, 4 mai 2012

Labium servitium

politica politicieni Romania 2012 guvern parlament motiune de cenzura victor ponta mru mihai razvan ungureanu de ras funny trist prostie PSD USL promisiuni vorbe goale

E vineri, începe weekend-ul şi oamenii nu prea mai au voinţa să acceseze articole ce au legătură cu politica. Dar o să scriu două rânduri despre asta. Domnul prim-ministru desemnat, Victor Ponta, înainte de trecerea moţiunii de cenzură, scotea foc pe nări şi încerca să pârjolească guvernarea lui MRU (foarte bine, în opinia mea). Promitea multe.

După numirea sa în noua funcţie, nările s-au închis ca la vidre, iar flăcările s-au stins. Nu am nicio afinitate pentru vreun partid/formaţiune politică de orice fel, dar pot observa fără mare efort câteva nuante… Incă de la protestele din Piaţa Universităţii am spus că e bine ca Băsescu şi ai lui să plece (şi încă susţin asta), dar tot pe atunci mă întrebam care-s alternativele şi ce randament ar avea ele.

Deocamdată Ponta abia şi-a ajustat scaunul de premier întru şederea confortabilă. Nu-i lapte şi miere (şi nici nu va fi), dar sunt foarte curios să văd câte din flamele bo$$-ului de la PSD vor mai avea vlagă de acum încolo. Nu am încredere în nicio persoană din politica românească, iar scepticismul meu are justificare: cei 20 şi ceva de ani post-decembrişti. Atât :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu