marți, 26 iunie 2012

Cel mai apropiat prieten

smartphone telefoane tehnologie tech muzica filme jocuri poze oameni Twitter Flickr Facebook Foursquare social media


Cât de apropiat eşti de telefonul tău? Înainte îţi făceai o părere (vagă) despre o persoană analizându-i atitudinea, fizicul (de ce nu?), vestimentaţia, modul de a se exprima. Astăzi poţi afla multe despre cineva „răsfoindu-i” acest device ce devine din ce în ce mai „mulat” (dacă vreţi) pe personalitatea posesorului său.

O să mă refer la mine şi telefonul meu. Am în el poze pe care le poate vedea oricine şi unele pe care nu aş vrea să le vadă nimeni (nu vă gândiţi la prostii; i’m not the creepy, pervert type :) ). Folosesc des agenda acestuia, reminder-urile fiind extrem de utile (mai ales că poţi să-ţi programezi „bobârnacul” să te lovească cu mult înainte de event-ul pe care nu vrei să-l ratezi).

Muzica e esenţială pentru mine, aşa că am playlist-uri pentru fiecare stare prin care trec sau vreau să mi-o induc. Am mii de sms-uri care sunt stocate-n memorie şi pe care nu le şterg (de lene): aici gradul de intimitate creşte, un străin putând să-şi contureze o şi mai bună părere despre mine.

Reţelele sociale sunt cireaşa de pe tort :) Cam la toate aplicaţiile am posibilitatea să văd conţinutul în prealabil încărcat şi-n modul offline, deci poţi să-mi vizualizezi perlele dacă te găseşti cu telefonu’ meu în plama-ţi înţeleaptă.

Mai mult, poţi vedea şi update-urile prietenilor mei din agendă, contactele fiind sincronizate cu Twitter, Flickr şi Facebook. Am aplicaţia Notepad pe care-o folosesc foarte des, având în ea email-uri, titluri de filme şi melodii, adrese, preset-uri la EQ (chiar :)) ) şi alte chestii mai mult sau mai puţin utile. Poţi să afli pe unde-am mai umblat, Foursquare-ul făcând treaba asta pentru tine. Tu? Ce pot afla despre tine prin intermediul telefonului tău?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu