luni, 4 iunie 2012

Gala premiilor electorale 2012

de ras funny Romania 2012 alegeri locale electorale USL PDL PSD PNL PP-DD partide primari Prigoana Muhgur Mihaescu Garcea Vanghelie PRM Vadim Tudor Mitica la brutarie SMURD bani Radu Mazare prostie sloganuri manele oameni politica politicieni


Sunt fascinat de sloganurile electorale cu care candidaţii amăgesc lumea. Cel mai des întâlnit e cel cu „mai bun” în componenţa sa. La categoria „Bazaconii” intră mesaju’ lu’ Prigoană, dar nu singur, ci cu pliciul la pachet.

La categoria „Pârlit, dar bogat” intră sloganul lui Mugur Mihăescu (Garcea): „Nu am mici, bere, partid, am doar bun simţ”. La categoria „Clorofila multă, sărăcia omului” avem mesajul candidatului USL pentru primăria Botoşaniului: „E timpul pentru schimbare, prea multe panseluţe, prea puţine locuri de muncă.”

Din categoria „Mitică la brutărie” extragem câştigătorul: „Banii înapoi şi hoţii la puşcărie!” (candidat al PP–DD). La secţiunea „ironic şi şugubăţ” vedeta este Radu Mazăre: „Am grijă de tine”. Categoria „Vino la vot că îţi arăt eu unde pui ştampila” îl are protagonist pe Marian Vanghelie, cu al său „Mergem la vot ... eu nu te las la greu”.

La specia „C-aşa-mi vine căteodată/Să dau cu cutiţu-n piatră” aterizează Vadim Tudor cu mesajul radical „Mafia la puşcărie, PRM la primărie”. La categoria „SMURD”, Tudor Ciuhodaru strigă S.O.S: „Singura Opţiune Sănătoasă” (poză cu stetoscopu’).

La categoria „Aţâţătorul naturii” câştigă detaşat candidatul PP-DD, Neagu Florin Mihail, cu incantaţia: „Omul care aduce ploaia, bunăstarea şi prosperitatea în casele dumneavoastră”. Numărul categoriilor ar fi şi mai mare, dar asta ar însemna să merg în fiecare localitate (netu’ mi-a oferit cam ce citiţi acum) şi să culeg cuvintele mari şi exagerate ale fiecărui candidat.

Dacă ar fi să mă las ghidat de mintea-mi ........(<- introduci aici orice atribut negativ), aş candida la primărie cu unul din mesajele: „Votaţi, votaţi şi din barba să nu daţi”, „Ştampila de mi-o aplici, vei avea ce să mănânci”, „Ai să alegi şi ai să culegi” sau „Cu mâna dreaptă dai vot, iar cu stânga aduni rod”. Ah, încă unul (îmi vin prea multe idei): „Dai un vot, da’ stai în faţă” (manelistic vorbind :)) ).

4 comentarii:

Ioan Adrian spunea...

ai uitat sa spui de cel mai popular slogan "tot greul vostru spre binele nostru"

eugen plesa spunea...

Așa candidați, așa sloganuri.

Unknown spunea...

@Ioan Adrian: Ăla da :)) Rezumă eficient tot! TOT!

Unknown spunea...

@Eugen Plesa: Corect.

Trimiteți un comentariu