marți, 13 martie 2012

Ashley Wallbridge - Keep The Fire (feat. Elleah)

Am răsfoit noul album al tânărului Dj, intitulat "The Inner Me" şi am ales să pun sub lupă piesa 11, "Keep The Fire". Sunt 17 track-uri in total, dar aceasta mi-a atras atenţia în mod deosebit.

Progressive-trance-ul la care au fost expuse papilele auditive şi vocea solistei (de care n-am mai auzit până acum, dar a făcut treabă bună, altfel nu apărea pe materialul lui Ashley, creeat într-un an şi jumătate) mi-au adus aminte de "Beggin You", o alta melodie cu care v-aţi întâlnit mai mult ca sigur în căutarea eului vostru.

Clean mix, expresivitate şi cut-uri pe voce inspirate :) Dacă vreţi să experimentaţi viziunea talentatului artist în ceea ce priveşte "păstrarea vie a flăcării", ascultaţi ce are de spus. Pentru a auzi şi celelalte preview-uri ale pieselor de pe album, intraţi pe canalul de Youtube al Dj-ului. Enjoy.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu