duminică, 25 martie 2012

Bancul de weekend

de ras funny bancuri weekend cimitir femei graveyard bikini


Două gagici, de mult timp prietene, dar de ceva timp căsătorite, se hotărăsc să mai iasă şi ele în oraş, aşa, ca fetele. Zis şi făcut. După vreo câteva ore petrecute la un bar, pe înserate se întorc pe jos acasă. La un moment dat una zice:

- Fată, ce mă fac? Fac pe mine! Nu mai pot să mă ţin până acasă.

Cealaltă răpunde:

- Si eu la fel! Hai să intrăm aici la cimitiru ăsta că e întuneric şi nu ne vede nimeni.

- Bine, dar cu ce ne ştergem?

- Eu cu bikinii şi apoi îi arunc.

- E...oi găsi şi eu ceva atunci.

A doua zi se întâlnesc bărbaţii.

- Unde au fost nevestele noastre aseară? A mea a venit acasă fără bikini.

- Tu stai bine. A mea când a venit avea o panglică în fund pe care scria: "Nu te vom uita niciodată. Fraţii Ionescu!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu