miercuri, 14 martie 2012

Întâlnirea pe nevăzute

blind date intalnire pe nevazute femei barbati oameni somn sleep dioxid carbon oxigen azot plamani creier emiesfere cerebrale unde alfa delta electrocardiograma cutremur epicentru alveole subconstient inconstient constient orologiu ocean mare bongo isaac newton aristotle infinit matematica biserica diafragma seismograma


Aş vrea să mă cuprindă-n braţele-i imense de pâclă densă, să-mi şoptească senzual în urechi vreo plăsmuire aristotelică ce-a stat la baza matematicii/dogmelor bisericeşti multă vreme şi să mă afund în infinitul de care s-au temut atât de mulţi... Imi doresc o electrocardiogramă ce-ar descrie seismograma unui cutremur pe care nici oamenii de lângă epicentru nu l-ar simţi.

Râvnesc la concediul alveolelor pulmonare, la diafragma relaxată, la unde alfa, apoi delta, apoi... De îmi va înunda materia limitată de silueta-mi umană, voi fi mai înalt cu ceva milimetri, umerii fiindu-mi scutiţi de forţa ce l-a silit pe măr să-l lovească pe Newton. Vreau să-mi prezinte inconştientul, să îl salut şi să contemplăm împreună la cele mai ascunse mistere care-au avut întâlniri ratate cu subconştientul şi conştientul.

Astfel, prin intermediul lui, aş putea să-mi cer scuze în numele celor amintiţi mai devreme, iar timp de câteva ore (secunde) am evada din atmosfera cerebrală înţepată cu decenţă şi graniţe şi am merge unde-am dori, doar suntem capabili de atingere a celei mai mari viteze cunoscute de univers, mai mare decât viteza luminii (din lumea îngrădită de legile fizicii), prin gând...

Ba aud ticăitul orologiului modern, ba apa din ţevi, ba sunetul liniştii. Tânjesc după revederea cu el, doar că-i pretenţios în a se arăta şi mai e şi blind date... Deşi nu-l văd niciodată, îl cunosc bine, cel mai bine. Imi conving retina că am nevoie să-l imortalizez/simt, dar nu cu ajutorul ei... Cu indolenţa unui ecou născut din lovirea unui bongo de către palma unui copil de 2 ani, nebătătorită, ce se propagă prin mediile acustice vitrege, apare...

Îl zăresc, deşi genele de la etaj au coborât la parter şi au îmbrăţişat vecinii de jos. Suflu profund, iscând taifunuri violente în proximitatea gurii, iar dioxidul de carbon e expulzat cu putere din mediul ce i-a fost cămin pe durata dintre inspirare-expirare, culcând la pământ plopii de azot de pe aleea încăperii cufundate-n beznă...

M-am predat, am renunţat la fuga extenuantă prin valurile oceanului agitat. M-am întins pe nisip. Am reusit să am cu el o altă întâlnire. E somnul la care aspiram. Dorm...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu