marți, 20 martie 2012

Vicii de pe lumea ailaltă

vicii bautura bere alcool tigari fumat morminte cosciug Dolj profanare de ras funny trist romania 2012 pariuri ganduri 3G

Avem vicii. Toţi. Unii beau Cola (alcool), alţii analizează ciocolata cu limba, mulţi fumează etc (limita dintre viciu şi dependenţă e subţire, faptele la care subiecţii recurg pentru a-şi satisface dorinţele divulgând natura acestora).

Eu beau bere. Imi place mult. Dar nu-s dependent. Nu intru-n sevraj de fiecare dată când nu văd o sticlă/cutie în frigider. Nu-mi vând chiloţii pentru a avea bani de olovină. Argumentele pro non-dependenţă pe care le-aş putea enumera îmi vor susţine justificarea. Că aş prefera o bere în loc de apă minerală, e alt aspect, dar nu-i un viciu ascuns al produsului George Doga (vară, soare, mare şi tot tacâmul; iarna îi mai bun vinul :) ).

Pariurile, această boală molipsitoare, m-au atras în mirajul lor (nu-i atât de intens ca cel al deşertului, dar e ceva) în timpul facultăţii, dar am ajuns la concluzia că nu-s decât o falsă pasiune, care, de îndată ce-i stinsă, aşa rămâne (poate mai fumegă răzleţ :) ).

Am şi alţi tăciuni fumegânzi (ca tot omu’), dar niciunul nu cred că va lua foc şi mă va incendia cu patimă. Am auzit de gesturi extreme întru adăparea dependenţei (de droguri, mai ales de droguri), cu deznodământuri tragice, familii destrămate, self-uri ruinate, moarte, însă nu am auzit/văzut până acum aşa ceva: doi bărbaţi din judeţul Dolj au furat un pachet de ţigări chiar din coşciugul unui mort :)

Nu sunt mirat (distrat chiar) de fapta lor în sine (cazuri de profanări de morminte au mai fost şi o să mai fie), ci de şteamătul ce i-a împins pe indivizi să apuce hârleţu’ de coadă şi să “răstălmăcească” ţărâna în care vor ajunge şi ei (şi noi). Stirea asta mă duce cu gândul la bancu’ ăla ce se-ncheie cu “pentr-o mână de fasole” :))

Ce mă liboveşte şi mai tare este lipsa răspunsului/multitudinea stranie de răspunsuri la întrebarea “De ce au îngropat biata femeie cu un telefon mobil şi ţigări la ea?” Pe lumea ailaltă o fi semnal (or prinde şi 3G?)? Pe cine va suna şi mai ales, cum îşi va reîncărca creditul (şi bateria)? :) Enough (fără miştouri)! Viciile sunt permise, mai ales acolo, jos…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu