joi, 16 februarie 2012

Cirque du Soleil - varianta românească

cir mahala televiziune Romania 2012 un show pacatos drept la tinta acces direct simona gherghe dan capatos madalin ikonescu ernest kanal d antena 1 otv dan diaconescu holera cirque du soleil jurnalism taranul cu maserati


Mă uitam aseară la "Un show păcătos" (chiar nu-s fan, dar am urmărit vreo 10 minute debandada generală) şi am creeat mental şi aproape instantaneu un folder cu alte emisiuni-circ. Cu ocazia aceastei introspecţii am descoperit alte "show"-uri (mahalaua televizată face rating, aşa că "am rating, deci exist" e un principiu de-al lui Descartes transpus în televiziune cu succes), cum sunt "Acces Direct" (tot de la Antenă), "Drept la ţintă" (Kanal D) sau emisiunea lui Ernest (nu ştiu cum se numeşte; un' se bat iubiţii cu amanţii, cuscrii cu socrii, etc).

În România, divertismentul a-nceput să pută a gură de canal, valorile naţionale ca Pamfile, Crudu şi alti "anonimi celebri" duc la saturaţie difuzarea prostiei, iar omu' de rând cu telecomanda-n mână e târât prin acest risotto alla milanese gustos (doar că orezu-i maro). Insă OTV este the godfather of all. Dan Diaconescu a dat startul tumbelor şi ghiduşiilor televizate; acum adevăratele vedete sunt surprinse când fac sex oral într-o baie din nuş' ce oraş din Spania, iar vitejii ca tăranul cu Maserati devin staruri K1 (dar nu prin intermediul "victoriilor", ci prin încasatul pumnilor).

Jurnalismul de calitate din 2012 şi circul devin mai molipsitoare ca holera, iar numărul "bolnavilor" din faţa televizorului depăşeşte numărul victimelor epidemiei din America Latină (din '91). Ce omoară vibrionul? Schimbarea canalului, stingerea televizorului sau înlocuirea adectă şi rapidă a fluidelor, electroliţilor şi bazelor (nu-i cazul :)) ).

Ce mă intrigă: Capatos, Ionescu sau Gherghe, mi se par oameni inteligenţi, dar moderează emisiuni cam naşpa (e opinia mea; nu înseamnă că e şi adevărat; ratingul mă contrazice :)) )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu