luni, 6 februarie 2012

Nu mai avem lopată, deszăpezim cu?

Boc Basescu demisie politica Romania twitter hoinaru


A plecat Boc pe o alta navă (Băsescu rămâne la cârma ăsteia în derivă, încă...). Now what? Sunt aproape curios să văd ce va face opoziţia ce a stat până acum în postura de "fiţi gata" (îmi place că Antonescu, Ponta şi ceilalţi salvatori autoproclamaţi au auzit simultan "pistolul" celui care a dat startul la fugă) şi ce prim-ministru va fi ales să-i ia locul celui ostracizat (era inevitabil); Predoiu, cel interimar, nu mă interesează.

Trăiesc pentru a prinde ziua în care ori Victor, ori Crin, vor ajunge la putere (dacă se va întâmpla aşa). Apele învolburate de la noi nu le văd limpezi în viitorul apropiat şi nici în cel îndepărtat, dacă vom fi conduşi de aceleaşi fete ce tocesc covoarele îmbâcsite de praf de prin palate (sper să mă înşel în privinţa îndoielilor).

Arunc un ochi la cel care dădea cu lopata acum câteva zile: a făcut să pară că decizia de azi i-a aparţinut, însă nu înghit gogoşi d-astea (pe nemestecate); dacă şi Băsescu va pleca, presiunea poporului scrijelită pe o scoică va fi mascată (ori aruncă scoica, ori o distruge sub greutatea tocului pantofului), victimizarea acestuia fiind singura opţiune de retragere în glorie (aşa crede el).

Elena Udrea, după cum remarca şi hoinaru pe Twitter, zâmbea (unii oameni îşi acceptă înfrângerea aşa, dar hlizirea ei nu-i consecinţa unei satisfacţii, ci...). Eu am considerat mereu că Mugur Isărescu este candidatul ideal la postul de şefie a Guvernului sau chiar la cel de preşedinte. Insă domnia să ştie de ce oameni ar fi înconjurat, aşa că face în continuare ce ştie mai bine de foarte mulţi ani.

Toată speranţa pare că-i în mâinile USL-ului. Nu am deloc aşteptări, dar deloc. Îl citez pe Emil: "Doamne ajută". Doar în El mai am încredere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu