joi, 9 februarie 2012

Trei predicţii în Social Media pe 2012

youtube twitter twitmusic social media beatport google plus pinterest amazon beatport 2012 mashable


Citeam aici despre predicţiile pe 2012 în Social Media. Ce mi-a atras atenţia: "Youtube takes the lead", "Youtube rises to top of mind" şi "More social players will join".

Primele două sunt legate de portalul numărul 1 în materie de video sharing, achiziţionat de Google in 2006. Nu am îndoieli în ceea ce priveşte evoluţia lui accelerată, care-a împins site-ul la peste 4 miliarde de vizualizări pe zi. O funcţie care-ar face şi mai eficientă şi profitabilă activitatea celor de la Gugăl (în opinia mea; dacă o vor implementa, imi cer drepturile, e ideea mea :)) ) ar fi oferirea posibilităţii vizitatorului de cumpărare a melodiilor direct din iutub (semnarea unor parteneriate cu casele de discuri, portaluri ca Beatport, Amazon, iTunes, etc).

Cred cu tărie că acest feature ar schimba radical piaţa muzicală internatională şi, implicit, popularitatea paginii ce-a creeat vedete, dezvăluit secrete, iscat zâmbete şi asa mai departe. Twitter a venit cu Twitmusic, care câştigă tot mai mulţi utilizatori pe zi ce trece, iar butonul "buy this song" este cam ce-aş vedea util şi în Youtube.

În ceea ce priveşte a 3-a predicţie ce mi-a sărit în ochi, sufocarea online-ului cu noi şi noi reţele de socializare a început mai demult. Că 2012 va fi apogeul răsăririi acestora, mă îndoiesc. Consider că pe măsură ce oamenii se vor înscrie şi pe alte reţele, indiferent de cât de noi sunt, vor exista şi alţii care vor vrea să câştige o pâine din asta. Când nu vor mai fi useri "vacanţi", probabil că şi Social Media îşi va trasa graniţele, dar mai e mult până departe. Cum au mai spus-o şi alţii, Pinterest va fi de interes anul acesta, vehiculându-se că deja genereaza trafic mai mare decât Google +. Time will tell.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu