miercuri, 22 februarie 2012

Rochia şi umorul

de ras funny umor femei barbati oameni rochii karl lagerfeld adele ganduri red carpet tupeu invidie


Cât de important este simţul umorului? Când te poţi folosi de el? Care-i punctul maxim până la care poţi duce gluma? Se ia următoarea întrebare: "Mă prinde rochia asta?" (o fată/femeie cu siluetă de invidiat, adresează această interogaţie nevinovată cuiva). Cum ar răspunde diferiţi oameni:

1. O altă fată/femeie, mai grăsuţă (l-am citat pe Karl Lagerfeld, atributul fiind îndreptat către Adele, cântăreaţa): "Ţi-ar sta perfect, numai că aripioarele cam imită dunele de nisip din Sahara!" (râde). E invidie mascată de umor?

2. O alta fată/femeie, cu aceleaşi calităţi fizice ca ale purtătoarei rochiei: "Mai taie-ţi din picioare, tuuu, nu vezi unde ajunge crăpătura? 10 cm în minus, şi-ţi venea de minune!" (mie mi-ar veni mai bine, gândeşte ea). Sarcasm mascat de umor? Invidie mascată de umorul ironic? Ar vrea ea rochia?

3. Un bărbat/băiat: "Pfff, îţi vine excelent! Dac-ai fi o îngheţată pe băt, te-aş linge. Vreau s-ajung în patul tău, mascat de umor?

4. Un bărbat/băiat tupeist: "Hmm, până nu vezi, nu crezi, era o vorbă. Eu mă ghidez dupa alt principiu: până n-ating, nu pot aprecia; cuta aia din dreptul abdomenului e de la rochie sau de la burtică?" (zâmbeşte) Dorinţa carnală mascată de umor împletit cu vehemenţă în declaraţii?

5. Un bărbat/băiat pervers, un pic: "Ce bine îţi stă! Ce material fin (o plesneşte peste fund)! Oare s-a înroşit fesa? S-aruncăm o privire?" E punctul maxim al umorului atins?

6. Eu: "Oamenii care au impresia că trăiesc un vis, dar de fapt e pură realitate, apelează adesea la "ciupeşte-mă". Eşti dezbrăcată din priviri de mine, as we speak; apelăm la popularul gest, ce zici? Ah, uitam, frumoasă rochie :)" Oare îi voi lipi un zâmbet pe buze, ce tinde vertiginos spre râs, sau rămâne doar o replică umoristică (aşa cred eu) răsuflată?

7. O fată/femeie, ce vinde în magazinul ce găzduieşte articolul vestimentar: "Cât de bine vă stă, doamnă/domnişoară! Îmi daţi un autograf? Parcă sunteţi pe Red Carpet." Aici e transparenţă 100%: umorul maschează interesele comerciale.

8. Bărbatul/băiatul spectator îşi muscă pumnul, apoi îşi dă câteva palme. Umor nevinovat?

9. Aşteptăm fata/femeia, se schimbă în cabina de probă :)

10. Bărbatul de la punctul 5. încasează o palmă :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu