marți, 7 februarie 2012

Tainele tehnologiei, la un pahar

de ras funny de la tara carciuma birt bodega oameni beti alcool romania 2012 smartphone scenarii internet youtube


Discuţie între 2 observatori lucizi ai societăţii (beţi ţeavă), la un pahar de whiskey (ţuică puturoasă), în barul unui hotel de 5 stele (bodega lu' nea Ghiţă, de lângă moară).

- Vănele, mă uitam ieri la nepotu-miu, când stătea la leptoc. Tot îl auzeam că spune întrenet, am văzut pe întrenet vremea, am ascultat pe întrenet muzică... Şi i-am zis să-mi arate şi mie întrenetul ăsta, să văd şi eu cum îi (mai îşi toarnă în păhărel, în timp ce aştepta un răspuns/reacţie de la Vănuţ).
- Hai bă, Nelule, ce n-ai văzut până acuma? Fiu-miu are şi pân aier. Eram la Viorica în cameră şi a vinit cu telefonu' ăla dăştept, fără butoane, să-i arate lu' nevastă-mea un vidioclimp cu Nicu Paleru.
- Cum mă, pân aer? Ca corentu' la ioleniene? Că am auzât io la unu care lucrează la gaz metal că cică de la vânt face aştia corent (mulţumit de analogia făcută, Neluţu aşteaptă replica cu zoaiele de rachiu prelingându-se armonios pe gât)
- Da mă! Ieream în altă zi în saivan, să mulg oile, şi Lică (fiul sau în pas cu tehnologia) m-o tras în bandă pe telemobil şi a zis că îl urcă pe itube, în curte. L-am întrebat ce-i ăla itube şi mi-a zis că acolo o să mă vază toţi cum am umplut un ghium de lapte (la litera "t" a lui "toti", Vănuţ a eliberat ca aspersorul o cantitate considerabilă de pufoaică spirtoasă spre mereu atentul Ion).
- Bă Vaneo (stergându-şi rodul irigării anterioare de pe obraji cu mâneca de la şubă; stau îmbrăcaţi, că nea Ghiţă nu şi-a tras gaze :D), ce-i şi cu tinologia asta, mă! Cine ştiii ce-o să mai ap...

E întrerurpt de soneria telefonului vedetei recente a Youtube-ului (are telefon, cu mp3 chiar). Bineînţeles că e sunat de Viorica, ce-i solicită prezenţa în regim de urgenţă acasă (i-a fătat o oaie). După convorbire:

- Ai văzut Nelule, ce rinton mi-a pus băiatu' mieu? E aia lu Tămaş, cu birtuţu din pădure. I-am zis că-mi place şi o donladat-o (soundtrack-ul bătăilor mâncate de Viorica). Tot cu întrenetu'.
- Ce-i aia dolondat, Vanio?
- Nu ştiu, bă (aproape că s-a înecat, încercând să soarba şi ultima sută de răchie, că avea treabă), io doar i-am zâs şi el mi-o pus-o.
- Ia să-l pun pe nepoti-miu să doneldeze şi mie p-aia lu' Guţă, cu căruţa şi calu'.
- Hai, Doamne ajută (sughiţ)!
- Să trăieşti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu