luni, 27 februarie 2012

Lista cu dorinţe şi realitatea

wishlist 2012 htc android ics one emil boc ungureanu prim ministru elena udrea house md quadcore traian basescu lady gaga romania


Făcusem aici un wishlist pentru 2012. Nici n-au trecut două luni din an, că deja unele dorinţe mi s-au împlinit. Prima: un prim-ministru mai înalt; cre' că Ungureanu e mai plop decât Boc-arbustul. Păcat că nu statura a fost criteriul declanşării înlocuirii lui Emil, căci demult ar fi avut loc această schimbare :); noul plop imi displace la fel de mult.

A 2-a: să aibă şi House Md o gagică; Dumnezeu a fost mai generos şi i-a dat o nevastă ucrainiancă...şi focoasă ("Honey, i'm hoooome!" :)) ). A 3-a: HTC cu procesor quad-core + Android; Seria "One" a fost dezvăluită la Barcelona, cu One X cel pompat cu steroizi în frunte, cu ecran 4.7, care are sub capotă un procesor de 1.5 GHz LTE Qualcomm Snapdragon S4, ce optimizează rularea smooth a sistemului ICS, cu HTC Sense 4 UI on top.

Şi ultima, parţial îndeplinită: s-o vedem pe Udrea din nou mamă; păi şi-a luat jucăriile şi a plecat, aşa că are timp de făcut copchii :) Mai rămân 10 luni pentru a mi se îndeplini şi celelalte dorinţe. Până acum, sunt semne bune. Insă la capitolele "hoţi mai cu bun simţ" şi "amendarea manelizării", sunt obstacole serioase în cale. Mai bine aş fi ales să-mi doresc apariţia dovezii că Lady Gaga are cuc, sau că Traian Băsescu-şi dă demisia; poate aşa lista mea ar fi ajuns la 100% fulfillment la finele anului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu