miercuri, 25 ianuarie 2012

"Buzunarele mele nu simte criza"

manele manelisti cocalari Romania bani de ras funny trist


Cum de 13 zile oamenii sunt în stradă, iar banii, ochiu' dracului, sunt motivul ce-a făcut pancartele să strige "Vă rugăm să ne scuzaţi/Nu producem cât furaţi", m-am gândit, fără intenţie (nu chiar), la manelişti. Ce mai fac ei oare?

Titluri de adevărate şlagăre, ce îmblânzesc şi viespile, mormolocii şi berbecii, ca "Nu ma uit la bani", "Eu mă joc cu banii", "Noi dăm banii cu valiza", "Eşti valabil când ai bani", "Sunt bărbat cu bani" (am căutat pe Gugăl, am antivirus fonic montat de mult timp :)) contrazic starea naţiunii.

Oare dacă ar exista în şcoli disciplina de studiu intitulată "manelism", ar mai învăţa cineva matematică, informatică, fizică ("banii se fac şi fără şcoală/cu mult tupeu şi cu vrăjeală", zic ei), sau elevii s-ar concentra pe aprofundarea cunoştinţelor în acest domeniu prosper (valize de bani din dedicaţii, sume neimpozitate), ce le-ar aduce satisfacţii financiare şi spirituale (eul liric, lăuntric, alimentat cu versuri încărcate de licenţe poetice ca "Pumnii mei minte nu are", să iasă rima refrenului :D)? Dacă soluţia se află în mâinile acestor "artişti" ce fac numai "hituri belea"? Ia uitaţi de ce şmecherii sunt în stare:

"Toţi îmi spun că am noroc
Dar ce mare noroc
Şi bani din piatră seacă scot
Şi pe lună de m-aş duce
Şi acolo aş produce
Că îs băiat finuţ şi dulce"

Cine s-ar fi gândit că de eşti finuţ şi dulce (două calităţi fundamentale), vei face bani şi pe satelitul nostru natural, mulţumind nisipul lunar (pentru că te porţi frumos :)) şi aştrii vecini? "Eşti mondial" sparge barierele telurice (se pare), aselenizând pe ritmuri exotice, acompaniate de dansuri din buric şi multă gramatică (mondială, evident :D). Măi salam, parizer, minunatule şi ăilanlţi, ia ajutaţi oamenii cu câteva meditaţii, poate punem sfârşit acestei manele cu aceeaşi strofă si acelaşi refren, ce e fredonată de când salamul era o halcă de carne şi minunatul era în faza incipientă (oribil).

PS: Oare cei cu mulţi bani şi putină şcoală (care nu cântă), au plătit cu bani cheş meditaţiile clandestine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu