marți, 17 ianuarie 2012

Prietenul la nevoie se cunoaşte - berea

beer bere benzina gas


Deşi nu mai consum ca pe vremuri (n-am 100 de ani, deci nu demult :D), pot să-mi dau cu părerea despre această licoare amăruie acidulată, din perspectiva unui consumator (fost) fidel :)) Am citit câteva postări despre bere, din cadrul unei/unor campanii, în care oamenii sunt întrebaţi de ce o beau.

Eu o îmbrăţişam (după ce mă "băgam în seamă" cu prietenele ei goale-puşcă, deja), o priveam contemplativ (eram decis s-o ating, s-o dezbrac, dar ştiam că e singura pe care-o mai aveam şi încercam să-i fac un screenshot mental, de când avea hainele pe ea), mă răcorea (vara, când era cald, iarna, când mi-era cald, în celelalte anotimpuri, mânat de ... tiroidă :))), mă inspira (nu puţine au fost momentele când, dupa ce-mi făcea cu ochiul, zâmbeam timid, o abordam, mă lua de mână şi hop, se înfrăţeau neuronii ce înainte de a fi amorţiţi de parfumul ei, nici măcar nu-şi vorbeau), mă ameţea (fără explicaţii :)), o recomandam (băieţilor şi mai ales fetelor, care îmi dădeau cu replica "E amară, de ce vă place?" peste nas), o îndrăgeam (şi la bine şi la rău, era un partener de nădejde), mă înveselea (aburii alcoolului, "inhalaţi" cu măsură, îmi dezgheţau buzele şi obrajii, iar piticii de sub podoaba capilară îşi dădeau bobârnace şi mă gâdilau), mă ţinea în priză la meciuri (fără ea, ori adormeam, ori îmi găseam altă ocupaţie, crezând că pot să fiu atent şi la minge, însă la sfârşit nu ştiam nici cât e scorul), mă lovea cu cotul când ochii reperau feminitate pe gustul piticilor (ei n-aveau curajul s-o abordeze, dar ea îmi dădea impulsul necesar să fac pasul către iniţierea unei conversaţii măcar), o ţineam lângă mine când sărbătoream (o strângeam la piept şi mai tare când piticii erau trişti), iar când trag linie, remarc faptul că-mi este foarte apropiată (mai fidelă decât prietenii, mai înţelegătoare decât rudele, mai prezentă în momente cruciale, mai de gaşcă în timp de relaxare).

Aşadar, prin aceste rânduri îi sunt profund recunoscător apei, malţului şi hameiului ce mi-au fost alături, necondiţionat, şi când aveam bani (îi ceream eu să-mi ţină companie) şi când n-aveam (venea la mine încurajată de prieteni).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu