sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Heici Tisi - partener de nădejde

Unii spun că e lent în gândire, alţii îl compară mereu cu cel care muşcă din măr (da' nu-l termină de mâncat niciodată :)), reliefând simplitatea cu care se face înţeles de către ceilalţi, cei care privesc pe fereastră încep să le facă cu ochiul loialilor ce-l admiră pe harnic (asemeni unui robotel verde). Eu sunt de partea celor din urmă, chiar îmi place de el; taraba ce odinioară era de 2x2 metri, s-a transformat în piaţă, cu mii de produse ce satisfac şi cei mai exigenţi consumatori.

Din prietenii celebri (Sem Săng, Mouto Roula, Său Ni, El Gi, Heici Tisi) ai acestui rock star, îl aleg pe Heici Tisi, un asiatic simpatic, bine îmbrăcat, good lookin', muncitor, care, dupa ce-a devenit un partener de încredere al vedetei, a început să optimizeze modul de lucru, colaborarea celor doi aducând bucurie şi satisfacţie în rândul celor care dădeau mâna cu ei. Multi rivali au ajuns să spună că îţi fac şi de mâncare (delicatese cu nume ciudate şi cu gust si mai ciudat), au furat idei de la cei doi adversari de temut, însă eu, unul care le-am strâns mâna ambilor parteneri, nu mă las păcălit.

Heici mi-a recomandat să mă bazez pe nepotul lor, Sense, iar până acum n-am fost dezamăgit. E agil, mă ascultă când îi cer să rezolve o problemă cât mai simplu şi eficient, îmi facilitează sarcina de a-mi contacta prietenii sau de a împărtăşi cu ei idei, muzică, filme, locaţii, iar de am ghinionul ca nepotul să fie "răpit" de invidioşi, îmi rămâne loial şi nu spune nimic despre mine şi intimitatea mea, ba chiar se sacrifică eroic printr-un hara kiri spiritual, ce-l împiedică pe ciorditor să afle ce-am vorbit cu amicul meu, Sense. Nu mai spun că nu mă dă de gol când uit zilele de naştere ale prietenior, fluturându-mi un reminder când are ocazia (pe ascuns, când sunt apelat de sărbătorit) că e aniversarea cuiva drag mie.

Cu ocazia asta vă recomand şi vouă să vă împrieteniţi cu Heici Tisi şi Ean Droid ("robotelul" verde de care vă vorbeam); sunt de încredere, inteligenţi şi vă ajută de câte ori aveţi nevoie sau se distrează/vă relaxează când i-o cereţi :) Au mult mai multe calităţi decât cele menţionate aici, dar vreau să-i cunoasteţi şi voi (eu doar v-am prezentat lor; invitaţi-i la un suc şi vedeţi dacă vă place cum "gândesc")

andori htc phone telefoane smartphone

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu