duminică, 15 ianuarie 2012

Viitorul ?

Romania Boc Basescu de ras trist funny

Sursa foto: Sursa foto

Când eram mai mic, nu ştiam nimic (continuarea, la un pahar, două, trei, mai multe de bere/vin :). Mi-am zis că o dată ce avansez în vârstă, voi ştii mai multe, mai ales despre România, în particular despre viitorul ei. N-a fost aşa ... Anul 2012 a debutat triumfal, cu măsuri previzibile luate de Băsescu (imprevizibile, exagerate şi generatoare de început de sfârşit al dinastiei marinăreşti, sper) şi cu feedback pozitiv din partea populatiei (negativ, imprevizibil si '89-ist... s-ar vrea).

Incertitudinea ce-mi inundă globul de cristal se extinde şi în Europa, după ce Standard & Poor's a umblat la carneţelul de note al elevilor silitori ai UE şi mi-a urâţit frumuseţe de limulină augmentată, din incoloră devenind neagră (dacă la clasele ce au diriginţi competenţi, domn' director a umblat la catalog, la grupa mică de la grădiniţă, România, ce-i "învăţată" să coloreze cu portocaliu şi merele şi perele şi bananele, la ce să mă aştept? ).

Inspirat de vrăjitoarele ce dau în cărţi şi citesc în măruntaie de orătănii, Traian cel drept le parafrazează pe mesagerele divinităţii gătite cu salbe de haur, "ghici ghicitoarea mea" având rol de stimulent al elucidării, iar simplificarea acestei fracţii complicate fiind lăsată în seama cinefililor ("Moartea Domnului Lăzărescu" este soluţia enigmei sugerată de Sever Voinescu).

Când o ţară ajunge terenul de joacă al unei mâini de oameni de la conducere (pe sistemul "mă joc cu maşinuţele tale, dar tu numa' te uiţi"), viitorul apropiat e mai sumbru decât cel îndepărtat (la care nu mai speri). O pancartă izolată ce exprimă o nemulţumire, nu-mi va lumina globul ce-l lustruiesc disperat, dar dacă lumea va insista în număr din ce în ce mai mare asupra evidenţierii doleanţei/lor, numărul zilelor de ieri va fi mai mare decât cel al zilelor de mâine (mă refer la durata de viaţă a regimului ce-a scos lumea-n stradă).

Chiar de s-ar întâmpla ca preşedintele să-şi dea demisia, mă întreb cine-i va lua locul? (mai lustruiesc la limulină ... cred)

2 comentarii:

Nia spunea...

Chiar asa , daca Base pleaca , va veni un altul mai bun ...? Ma indoiesc.....si pana la urma unde se va ajunge ? Eu ma bucur ca romani iau in sfarsit atitudine , dar daca o vor lua degeaba ? Se pare ca istoria se repeta , cel putin in ochii mei , si daca acum inca sper , pana la sfarsitul acestui circ mai mult mediatic decat patriot mi se va confirma suspiciunea cum ca totul se face in zadar, pt ca in Romania a face lucrurile degeaba este la ordinea zilei . Nu vreau sa fiu pesimista , dar nu cred ca se vor rezolva prea multe , ar fii bine sa ma insel , chiar bucuroasa pot sa zic , dar nu cred ...nu cred ca asta e solutia , si nu cred ca mai exista o alta solutie .

George Doga spunea...

Nia, Romania chiar este tara tuturor posibilitatilor :)) Asteapta-te la orice/nimic/ceva.

Trimiteți un comentariu