sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Scenarii de weekend #2


Sursa foto: themetapicture.com

Eşti în club (muzică bună/nebună, dar la volume ce sperie şerpii surzi). Ai ieşit singur (mai bine, o să vezi de ce) sau cu prietenii (nasol cu spectatori). Bei (alcool) suc, dar te miri cam la o oră de la sosirea ta în cuşca de decibeli, fum, şi multe femei (pentru toate gusturile), de ce ai impresia că eşti singur (prietenii tăi, dacă eşti cu ei, îi ignori, că eşti familiarizat cu prezenţa lor din celelalte zeci de ieşeli, iar de eşti singur în discoflecă, atunci abisul solitar se adânceşte şi mai rău).

Mergi la bar (indiferent dacă ai masă luată sau nu) şi scanezi în stânga şi-n dreapta ta să dibuieşti ce prezenţă feminină crezi că ţi-ar curma suferinţa. Ai văzut-o, îţi place şi faci mişcarea standard a unui om ce vrea să converseze (agaţe); în urmatorul dialog el /(tu) este S (de la singur), ea va fi menţionată cu litera E (de la...Eleonora :)) :

S: Bună! Am braţele mai lungi, pot să-ţi ofer ceva de băut?
E: Poftim? (o iei ca pe o insultă, dar nu la adresa ta, ci la adresa ei, crezând că-i indignată de propunere)
S (descurajat, renunţi la propunere şi spui doar): BUUUNĂ! (de data asta ai acoperit muzica ambientală şi ai reusit să-i faci urechea fetei să "gâjâie")
E: Bună. (zâmbeşte, ţi-ai revenit)
S: Bei ceva? (ea e la bar, oare de ce stă pe-acolo?/ nu mereu se stă la bar pentru a bea ;)
E: Sigur. Un cocktail $^%)OO*U$# (mai o întrebi o dată, să fii sigur că ai auzit bine numele licorii)
S: Te-am remarcat de îndată ce am întors privirea spre locul unde te afli şi mi-am zis că nu pot să-mi las ochii dezamăgiţi, alimentându-i cu lumina stroboscoapelor, aşa că le-am făcut pe plac! (crezi că ai dat-o pe spate, n-are cum să nu guste aşa replică)
E (râde): Păi ... le mulţumesc (ochilor) pentru cinste (băutură)! Cu ce te ocupi?
S: Sunt reprezentant vânzări la ^%$#()*&^ (de la "vân..." E este deja abătută şi scaneaza la rându-i ... rândurile)
E (pasivă în glas, dar fără expresivitate ce ar ridica suspiciuni): Da? Frumos. (da, îşi spune S, am găsit în sfârşit pe cineva care nu caută numai directori şi oameni cu bani)
S (entuziasmat, dupa alte câteva minute în preajma fetei, cu vezica solicitată de atât "suc" pompat în organism): Ca să nu te plictiseşti cât lipsesc pentru a merge la toaletă, te las în compania unui alt cocktail (faci semn barmanului cu un pic de aroganţă în gest).
E: Oke. Te aştept.

Mergi (aproape că alergi) spre budă, regreţi că nu ţi-ai luat pantalonii/blugii/whatever cu fermoar (nasturii îţi dau bătaie de cap şi-ţi mănâncă din timpul preţios ce l-ai putea petrece cu E). Revii în incinta îmbâcsită de vibe-uri pozitive şi te repezi spre bar (dacă eşti venit cu prietenii, ai da pe la ei întâi, să le arăţi cu degetu' ce ai cucerit la 2 cocktail-uri $^^%#*(&^; dacă nu, faci exact ce am scris înainte să deschid paranteza).

Când eşti la 5-10 metri distanţă de ucigaşul singurătăţii, observi un individ ce o apostează pe fată (mai din topor decât pe Târgu Ocna), fluturându-i cheile de la Maserati, fără băuturi, fără vorbe dulci. Te prefaci că n-ai văzut scena şi:

S: Hai că nu am lipsit atât de mult. Ochii sunt pregătiţi să fie din nou dezmierdati. [=)))]
E: Îmi pare rău, dar trebuie să plec. A venit unchiul meu să mă ducă acasă. (da, unchi, da, acasă....la el?). Îţi multumesc pentru %$#^&I(*. Mi-a părut bine.
S (ah, chiar credeam că e THE ONE! cum am putut să mă înşel?): Mi-a făcut şi mie plăcere să am aşa companie ... (număr de telefon, ID, alte date sunt de prisos, căci E se smulge la propriu de lânga S, plecând val-vârtej din club)

De ce am specificat la început că-i nasol cu spectatori? Eh, v-aţi prins, prietenii au văzut cum "a fost trasă apa la baie" :)

PS: A se ţine cont că S si E sunt personaje fictive, iar scenariul ... e doar un scenariu, nu se regăseste în realitate! (jur) [fingers crossed]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu